
USSPA průběžně zdokonaluje zákaznickou zkušenost s pomocí SAP Business One® HANA a inteligentních technologií
Firma USSPA je předním evropským výrobcem vířivek a termálních bazénů a průkopníkem v hydroterapii. Pro firmu jsou typické vysoce kvalitní výrobky i zákaznické služby. Rodinná firma si zakládá na poctivé práci a osobním přístupu k jednotlivým zákazníkům, k čemuž jí pomáhají i moderní technologie.
Implementace systému SAP Business One znamenala pro společnost USSPA nový milník v jejím rozvoji. Společně s implementačním partnerem Versino CZ zahájila USSPA proces digitální transformace svého podnikání. Migrace na SAP Business One HANA pak umožnila akceleraci tohoto inovačního procesu i díky zapojení nových technologií jako jsou Internet věcí, Big Data nebo Strojové učení.
Nová e-Commerce platforma obsluhuje jak B2B tak B2C segment. Využívá schopností systému SAP Business One HANA k automatizovanému zpracování nabídek a objednávek, a to včetně podpory různých konfigurací finálních výrobků. Zákazníci mají v rámci svých osobních účtů přístup ke kompletní historii objednávek i servisních oprav svých zařízení.
Rozšíření modulu pro řízení a plánování výroby umožňuje sbírat za provozu data z výroby a přispívá k optimalizaci produkce a kontrole kvality. V rámci pokračujícího procesu digitalizace se plánuje integrace SAP Business One HANA s klíčovými výrobními zařízeními prostřednictvím protokolu Modbus. To mimo jiné přispěje k optimalizaci plánování údržby a zvýšení plynulosti výroby.
Pro snadnější a přesnější plánování instalací prodaných vířivek nebo servisních zásahů jsme pro USSPA vytvořili úplně novou aplikaci Servisní dispečink, která na jedné obrazovce přehledně zpřístupňuje všechny potřebné informace z firemní databáze SAP Business One HANA pro plánování a řízení servisních aktivit včetně využití mapových podkladů a sdílených kalendářů techniků. Aplikace využívá webové technologie SAP UI5 a její uživatelské prostředí vychází z designového konceptu SAP FIORI pro intuitivní a jednotné ovládání nových aplikací SAP.
V další fázi rozvoje aplikace Servisní dispečink dojde k propojení informací, které USSPA získává z vířivek prostřednictví integrovaných čidel, s informacemi o jednotlivých zákaznících a jejich vířivkách v databázi SAP Business One HANA. Toto spojení poskytne USSPA v rámci jednoho prostředí komplexní přehled o všech instalovaných zařízeních včetně informace, kdo je jejich současným provozovatelem, jaká je jejich servisní historie a zároveň jaký je jejich aktuální technický stav, zda je plánována nebo požadována nějaká údržba či oprava nebo je třeba provést preventivní zásah včetně předpovědi potřebných náhradních dílů.
71% růst
Kontrolovaný růst obratu od roku 2015 doprovázený expanzí na nové trhy
Zjednodušení
Efektivnější komunikace a spolupráce napříč celou firmou zahrnující dodavatele, zaměstnance i zákazníky
Řešení SAP a Versino
SAP Business One HANA
Versino Production Factory
Versino e-Commerce Platform
Versino Servisní dispečink
Versino Servisní tickety
Versino IoT Hub
Produkty a služby
Vířivky pro domácí
i komerční provozy
Segment
Malosériová a kusová výroba
strojů a zařízení
Zamestnanci
75
Obrat
137 mil. Kč (2018)